مشکلات گسترده اپل برای تولید آیفون جدید

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


مشکلات گسترده اپل برای تولید آیفون جدید

ا


apple-iphone

براساس گزارش‌ های منتشر شده به دنبال بروز برخی مشکلات برای تولید تراشه‌های تشخیص اثر انگشت و آی‌ سی‌ های مربوط به نمایشگر LCD در شرکت‌های تامین کننده قطعات، اپل برای تولید مدل آتی گوشی هوشمند آیفون دچار مشکل شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، منابع آگاه به پایگاه اینترنتی تایوانی DigiTimes گزارش دادند که تولید انبوه تراشه‌های تشخیص اثر انگشت و نمایشگرهای LCD باید از ماه گذشته آغاز می‌شد، اما بر اساس تصمیمات جدید اتخاذ شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید انبوه این قطعات از اواخر ماه جاری میلادی آغاز می‌شود.

اپل با دنبال کردن فرآیند برون‌ سپاری برای تولید تراشه تشخیص اثر انگشت با شرکت تایوانی TSMC قراردادی منعقد کرده و وظیفه بسته‌بندی تراشه‌های مورد نیاز گوشی هوشمند جدید خود را به شرکت Xintec واگذار کرده است. گفته می‌شود که شرکت اپل وظیفه طراحی این تراشه را برعهده داشته است که البته طراحی این تراشه به صورت داخلی به دنبال خرید شرکت AhthenTec توسط اپل در سال گذشته صورت گرفته است.

این طور که منابع آگاه گفته‌اند حدود ۳ میلیون دستگاه از گوشی هوشمند iPhone 5S با تاخیر در فصل چهارم سال جاری میلادی وارد بازار جهانی می‌شود.

این مشکلات اپل باعث خواهد شد تا این محصول در مرحله نخست به صورت محدود در چند کشور فروخته شود و پس از رفع مشکلات یاد شده به دست کاربران در دیگر کشورهای جهان هم برسد.





تعداد بازديد : 233

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف